Τετάρτη, Αυγούστου 22, 2007,10:38 μ.μ.
Το όνειρο γίνεται πραγματικότητα...
Πραγματικά χαίρομαι όταν μαθαίνω για ανθρώπους που αποφασίζουν κάποια στιγμή στη ζωή τους να αμφισβητήσουν τα κεκτημένα τους, τη βόλεψή τους για να επιδιώξουν κάτι φαινομενικά άπιαστο. Ένα όνειρό τους. Πάντα θαύμαζα τους ανθρώπους που τολμούσαν να έρθουν σε ρήξη με την ίδια τους τη πραγματικότητα. Που γυρίζουν την πλάτη στη τετριμμένη συνταγή ευτυχίας. Αυτούς τους «τρελούς» για πολλούς και ρομαντικούς για άλλους. Ίσως γιατί, μέχρι στιγμής, τα δικά μου όνειρα παραμένουν όνειρα και δεν έχω τολμήσει να πάρω κάποιο ιδιαίτερο ρίσκο για να τα επιδιώξω.

Ένας τέτοιος άνθρωπος είναι ο Δημήτρης. Δεν τον γνωρίζω προσωπικά. Ούτε έχω έρθω σε επικοινωνία μαζί του ακόμα. Τυχαία τις προάλλες «έπεσα» πάνω στη σελίδα του στο internet. Ο Δημήτρης, όπως διάβασα, είναι ένας δημοσιογράφος ο οποίος αποφάσισε, πριν ενάμισι χρόνο περίπου, να παραιτηθεί από τη δουλειά του, να πουλήσει τα υπάρχοντά του και να βάλει πλώρη για το μεγάλο του όνειρο. Να γυρίσει τον κόσμο. Και όχι απλά έτσι, αλλά με συγκεκριμένο στόχο. Να ανακαλύπτει Έλληνες σε κάθε γωνιά της Γης. Ακούγεται το λιγότερο συναρπαστικό. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται κάπου στη Κεντρική Αμερική, στο Μπελίζε. Αξίζει να παρακολουθείται την πορεία του μέσω των ιστοριών που γράφει ανά τακτά χρονικά διαστήματα, να δείτε πολλές φωτογραφίες, να γράψετε στο φόρουμ, ενώ μπορείτε ακόμη και να του στείλετε κάποιο προσωπικό email.

Εγώ το μόνο που θα ήθελα να πω είναι Go Dimitris! Ελπίζω τη νέα χρονιά να πάρω κι εγώ ένα σάκο και να σε πετύχω κάπου στη πορεία σου.

Ετικέτες

 
posted by Iridium
Permalink ¤


1 Comments:


  • At 4:09 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Και εγω το ειχα δει αυτο το σαιτ και μου εκανε εντυπωση.