Πέμπτη, Νοεμβρίου 09, 2006,11:05 μ.μ.
"It's not happening here but it's happening now". Η ευφυέστατη καμπάνια της Διεθνούς Αμνηστίας.



Η ελβετική διαφημιστική Walker δημιούργησε, για λογαριασμό του ελβετικού παραρτήματος της Διεθνούς Αμνηστίας, την πιο επιβλητική καμπάνια υπαίθριας διαφήμισης που έχει δημιουργηθεί μέχρι σήμερα. Η καμπάνια με την ονομασία "It's not happening here but it's happening now" είχε στόχο να αναδείξει πως παραβιάζονται βάναυσα τα ανθρώπινα δικαιώματα σε περιοχές που απέχουν λίγες ώρες πτήσης από τις πολιτισμένες μας πόλεις, όπως το Ιράκ, το Γκουαντάναμο, το Σουδάν και η Λιβερία. Για το σκοπό αυτό δημιουργήθηκαν 200 μοναδικές αφίσες με ανάλογες εικόνες (και με το παραπάνω σλόγκαν σε 3 γλώσσες) και τοποθετήθηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζουν και να προσαρμόζονται απόλυτα στο εκάστοτε αστικό περιβάλλον, σαν να λαμβάνει χώρα το περιστατικό κακοποίησης εκείνη τη στιγμή! Φανταστείτε τον αμέριμνο Ελβετό να περπατά σε κάποιο εμπορικό δρόμο της Γενεύης και να πέφτει επάνω ξαφνικά στη σκληρή εικόνα ενός τέτοιου πάνελ. Η καμπάνια παρόλο που λανσαρίστηκε τον προηγούμενο Μάιο έλαβε τέτοια δημοσιότητα, που εικοσαπλασιάστηκε η επισκεψιμότητα του ελβετικού ιστοχώρου της Αμνηστίας.
Αντίστοιχα ευρηματική ήταν και η καμπάνια “Wrong Colour, Wrong Faith, Wrong Opinion”, που είχε δημιουργήσει, πριν από την παραπάνω, ένα κονσόρτσιουμ 3 διαφημιστικών, πάλι για τη Διεθνή Αμνηστία, στη Γερμανία, εναντίων της καταδίκη της διαφορετικότητας.

Ετικέτες

 
posted by Iridium
Permalink ¤ 0 comments
,12:48 π.μ.
I am the future. You are not…


Η σύγχρονη διαφήμιση είναι δεδομένο ότι βασίζεται στην υπερβολή. Απ’ αυτό τον κανόνα δεν ξεφεύγει και το τελευταίο ευρηματικό σποτάκι του Γιαννάκη του Περπατητή. Το ανδροειδές προσπαθεί να μας πείσει πως ενώ αυτός είναι άφθαρτος, το μέλλον ανήκει σε μας τους ανθρώπους. Μάταια όμως αφού στο επερχόμενο μέλλον μόνο ο βιονικός άνθρωπος θα μπορεί να εργάζεται 100 ώρες εβδομαδιαίως (ελαστικό ωράριο), θα βγαίνει στη σύνταξη στα 150, δεν θα χρειάζεται διακοπές, θα μπορεί να καταναλώνει ακατάπαυστα, θα είναι ανθεκτικός σε θανατηφόρες αρρώστιες και επιδημίες, θα βγαίνει αλώβητος από τα καταστροφικά φυσικά φαινόμενα.

Καλύτερα να δήλωνε λοιπόν ευθαρσώς “I am the future! You are not!”. Έτσι θα πνίγαμε την απελπισία μας σε ένα μπουκάλι Johnnie.

Mια που το ‘φερε η κουβέντα έχουμε ένα μαύρο Γιάννη στην κάβα. Γεια σου Γιώργο με το κλαρίνο σου!

Ετικέτες

 
posted by Iridium
Permalink ¤ 0 comments
Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006,10:57 π.μ.
Πάμε τράπεζα όπως πάμε περίπτερο!
Μετά τα διακοποδάνεια, εορτοδάνεια και τα λοιπά ευρήματα των τραπεζών σειρά πήραν τα πετρελαιοδάνεια. Πας στην τράπεζά και παίρνεις 1500 ευρώ μέσα σε λίγα λεπτά και έχεις πετρέλαιο για όλο το χρόνο. Τόσο απλά! Πόσο χαρούμενοι θα πρέπει να είμαστε που μας σκέφτονται τόσο οι τράπεζες. Με λίγα λόγια πάμε τράπεζα, όπως πάμε περίπτερο, που λέει και η διαφήμιση…

Ετικέτες

 
posted by Iridium
Permalink ¤ 2 comments